Πρωτοσέλιδο της Φωνής
ΠΡΩΤΟΣΕΛΙΔΟ
Ακούστε Ζωντανά Radio Foninaousis

Φρούτα- Τα 'γλυκά' της φύσης

ΗΜΕΡΟΜΗΝΙΑ: Τετάρτη 25 Ιανουαρίου 2017
ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ: Αρθρογραφία

Της Ε. Κυράνου

Δεν ειναι ολα τα γλυκα ανθυγιεινα .Βασικά , όλα τα γλυκά που μας δίνει ετοιμα η Μητέρα φύση  κάνουν καλό.Μιλάω βέβαια , για τους καρπούς της γης. 

 Τα φρούτα ειναι γεμάτα θρεπτικά συστατικά και περιέχουν άφθονα ενεργά ένζυμα  και αντιοξειδωτικά , που ενισχυουν το ανοσοποιητικό σύστημα και την ενέργεια του οργανισμού.

 Μερικά  απο τα καλύτερα φρούτα  είναι τα  μήλα, τα πορτοκάλια, τα αχλάδια ,οι σταφίδες και τα μανταρίνια .

 Καλό ειναι να τρώτε τουλάχιστον ένα με δύο φρέσκα ωμά φρούτα εποχής κάθε μέρα.

 Μερικές γλυκαντικές ουσίες που μπορείτε να χρησιμοποιήσετε σποραδικά σε σνάκ ή στο μαγείρεμα είναι το σιρόπι απο αναποφλοίωτο ρύζι, η βύνη απο ρύζι και κριθάρι, το μέλι , ο αραιωμένος χυμός μήλου , η μελάσα, ο αραιωμένος χυμος σταφυλιού και το αγνό σιρόπι σφενδάμου.

 Τα φρούτα καλο θα ήταν να προσλαμβάνονται 30 λεπτά πρίν ή μετά απο τα υπόλοιπα φαγητά που τρώμε. 

 Είναι προτιμότερο να τρώμε τα φρούτα με άδειο στομάχι, κατα προτίμηση το πρωί, χωρίς να καταναλώνουμε άλλες ομάδες τροφίμων.

 Αν φάτε φρούτα έπειτα απο ένα γεύμα, δεν μπορεί να προχωρήσει η πέψη τους, γιατί χωνεύονται με τις άλλες τροφές με αποτέλεσμα να υφίστανται ζυμώσεις μέσα στο έντερο και προκαλείται τυμπανισμός ή δυσπεψία. 

  Αφήστε να περάσουν 2 ωρές μετά απο ένα φρούτο πρίν φάτε κρέας και 3 ώρες μέτα απο γεύμα πρωτείνης ( κρέας , τυρί ) πριν φάτε υδατάνθρακες , οπως φρούτα !

   Η σωστή διαιτολόγος πάντα θα έχει στο ημερήσιο πλάνο σας φρούτα, τα οποια είναι πηγή βιτάμινών και ενέργειας και συνθέτουν "θετικά" το παζλ στην ομορφιά μας !



ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ




 
Παρασκευή 28 Απριλίου 2017




Share |
640 επισκέπτες online

ΧΡΗΣΤΕΣ

ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Πληροφορίες για το χιονοδρομικό κέντρο 3-5 Πηγάδια

ΧΡΗΣΙΜΑ LINKS